תוכנית עסקית של משרד עורכי דין

תקציר מנהלים

משרד עורכי הדין ABC הוא משרד עורכי דין בוטיק הממוקם בפורטלנד, אורגון. המשרד מנוהל על ידי ריצ'רד בלום, עורך דין מנוסה . ABC תתן מענה לכל הצרכים שנוצרו על ידי חברות טכנולוגיה, עם התמחות במיזוגים ורכישות ותוכניות אופציות מוסמכות; ומטפל הן בחברות סטארט-אפ והן בחברות מבוססות.

בנוסף למנהג הטכנולוגי של ABC, אנו מציעים עבודה משפטית באינטרס ציבורי בתעריפים מסובסדים. הנוהג הטכנולוגי יאפשר לפירמה להיות מסוגלת להעניק לארגוני אינטרס ציבורי עזרה משפטית במחיר תקורה.

מטרות

היעדים ל- ABC לשלוש שנות הפעילות הראשונות כוללים:

  • ליצור משרד עורכי דין שמטרתו העיקרית היא לחרוג מציפיות הלקוח.
  • לפיתוח רשימת לקוחות הכוללת לפחות 20 חברות, כל אחת מהן הכנסות של מעל 3 מיליון דולר.
  • להגדיל את היכולת לשרת ארגוני אינטרס ציבורי בכל שנה.
  • כדי להיות מסוגלים להציע בכל שנה כמה שירותים משפטיים בתעריף מסובסד.

שליחות

המשימה של משרד עורכי הדין ABC היא לספק לקהילת פורטלנד הכוונה משפטית לעניין טכנולוגי וציבורי. אנו קיימים כדי למשוך ולקיים לקוחות ולתמוך בקהילת האינטרס הציבורי. כאשר אנו עומדים במקסימום זה, כל השאר ייפול למקומו.

*אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על מדריך לתוכנית עסקית לעסק / מיזם שלכם ←

סיכום החברה

ABC הינה חברת עורכי דין המשרתת חברות טכנולוגיה וארגוני אינטרס ציבורי, ותסבסד את עבודות האינטרס הציבורי שלה עם חברות מקומיות. ABC מתמחה במיזוגים ורכישות וכן בתוכניות אופציות למניות, אך יכולה להתמודד עם מרבית הצרכים החוקיים של חברת טכנולוגיה. עבודת הטכנולוגיה תסבסד את עבודת האינטרס הציבורי של החברה אשר תחויב במחיר תקורה.

סיכום הפעלה

  • עלויות ההקמה של ABC יכללו את כל הציוד הדרוש למשרד הביתי, יצירת אתר ופרסום.
  • הציוד המשרדי הביתי יהיה החלק הגדול ביותר של הוצאות ההקמה. ציוד זה כולל 4 מחשבים, מכונת פקס, מכונת צילום, טלפון סלולרי, ציוד משרדי, קו קווי נוסף, חיבור DSL וריהוט משרדי.
  • הוצאות ההפעלה יכללו גם פרסום. יש להשתמש בשתי שיטות: אתר תוכן בלבד ודפי זה

שירותים

ABC תספק שירותי משפט לשתי קבוצות שונות של לקוחות.

  • שירותי משפט טכנולוגי. ABC תספק שירותים משפטיים ללקוחות הטכנולוגיה העילית, הן לחברות הזנק והן לחברות מבוססות. בעוד שהמשרד מצטיין במיזוגים, רכישות ותוכניות אופציות מוסמכות, יש לנו ניסיון גם כמעט בכל תחום משפטי שנתקל בו חברת טק. לקוחות אלה, המחויבים בשער שוק, יסבסדו את לקוחות האינטרס הציבורי.
  • דיני אינטרסים ציבוריים. ארגון ה- ABC ישרת ארגוני אינטרסים ציבוריים אזוריים, עם התמקדות בארגוני סביבה וזכויות אזרח. עבור מרבית ארגוני האינטרס הציבורי, עזרה משפטית טובה היא יקרה. באמצעות לקוחות טכנולוגיים לסבסוד העלות של שכר טרחה משפטי עבור חברות אינטרס ציבורי, ABC מסוגלת לתרום תרומות משמעותיות לקהילה.

סיכום ניתוח שוק

ניתן לחלק את לקוחות ABC לשתי קבוצות, חברות טכנולוגיה וארגוני אינטרס ציבורי.

  • חברות טכנולוגיה. לקוחות חדשים עשויים להיות מחברות טכנולוגיה קטנות או מחברות סטארט-אפ. הסיבה לכך היא שמשרדי הטכנולוגיה הגדולים בדרך כלל ילכו עם אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בעיר מכיוון שמשרד גדול יכול להציע להם מגוון רחב של שירותים ולעשות את כל סוגי העבודות השונות הדרושות. סוג זה של לקוח רואה יתרון לחברה אחת המטפלת בכל צרכיהם, ובצדק. לחברה קטנה יותר יש פחות צרכים משפטיים כלליים והיא יכולה לקבל שירות על ידי חברת בוטיק. סטארט-אפ עשוי להימשך אלינו בגלל נכונותנו לקבל הון עצמי כתשלום חלקי עבור שירותים שניתנו. לקוחות שהועברו ל- ABC מהמשרד הוותיק של ריצ'רד הם בדרך כלל חברות קטנות, אך ישנן כמה חברות גדולות יותר המשתמשות במשרד זה לשירותים מסוימים ושמרו על עבודה אחרת, שם ריצ'רד נהג בעבר.
  • ארגוני אינטרס ציבורי. לקוחות אלה יהיו מגוונים, חלקם ארגונים סביבתיים אחרים ארגוני זכויות אזרח. בעוד שחלק מארגוני האינטרס הציבורי מקבלים את שירותיהם המשפטיים בחינם (פרו בונו) מעורכי דין מסוימים, קיים מחסור קיצוני בעזרה משפטית לארגונים אלה. לכן, זה די אטרקטיבי לארגונים אלה שיש אפשרות לקבל עזרה משפטית עליונה בשיעור מסובסד. משיכת לקוחות אלו לא תהיה הבעיה, הקושי יהיה על ריצ'רד לבחור איזה ארגון יקבל את עזרתו.

אסטרטגיית פלח שוק יעד

ABC תתמקד בחברות טכנולוגיה עילית משתי סיבות.

למרות שהכלכלה צנחה לאחרונה, במיוחד חברות טכנולוגיה, הטכנולוגיה היא עדיין מגזר הולך וגדל של הכלכלה. על כך מעידה העובדה ש- 17 מתוך 25 החברות הגדולות ביותר בצמיחה המהירה ביותר הן חברות טכנולוגיה, כך על פי כתב העת Business Business of Portland.

הטכנולוגיה היא תחום ההתמחות של ריצ'רד. ריצ'רד עסק בעריכת דין באחת משלושת משרדי עורכי הדין המובילים בפורטלנד והיה בקבוצתם האלקטרונית והתמקד בחברות טכנולוגיה. הניסיון שלו, יחד עם רשת עמיתיו בענף, הופכים את חברות הטכנולוגיה ללקוחות אטרקטיביים.

ABC תתמקד בארגוני אינטרס ציבורי מסיבה פשוטה אחת, רצון להחזיר לקהילה. עבודת האינטרס הציבורי מטבעה היא אלטרואיסטית במידה מסוימת. באופן כללי, מי שמבצע את העבודה מקבל תחושה טובה על תרומתו / ה, אך בחברה הקפיטליסטית של ימינו, מישהו שתורם את זמנו בהרבה מתחת לשכר השוק צריך להיחשב אלטרואיסטי.

ניתוח עסקי שירות

הנוהג בדיני טכנולוגיה הוא תחרותי למדי בפורטלנד. לרוב החברות הגדולות והיוקרתיות יותר יש עורכי דין המתמחים בטכנולוגיה. לחברות קטנות יותר יש גם עורכי דין שעובדים בחברות טכנולוגיה. לבסוף, יש חברות בוטיק, כמו ABC . כתעשייה מבוססת שירות, העיסוק במשפט מונע על ידי יחסים אישיים ומוניטין. לקוחות פוטנציאליים בוחרים עורכי דין על פי מוניטין ומי הם מכירים או מומלץ להם. לכן, אם עורך הדין נותן שירות טוב יותר ללקוח, הלקוח עשוי ליצור מערכת יחסים עסקית ארוכת טווח עם הלקוח.

לקוחות בדרך כלל מחליפים עורכי דין רק אם הם לא מרוצים מעו"ד הנוכחי שלהם. חברות חדשות מוצאות עורכי דין באמצעות רשת: מי הם מכירים או מי מכירים חבריהם.

ל- ABC היתרון שכאשר ריצ'רד עזב הוא הביא 15 מלקוחותיו, אשר בינתיים הם מספיקים בכדי לשרוד בהם.

סיכום אסטרטגיה ויישום

ABC תשמח ללקוחות טכנולוגיה חדשים באמצעות נטוורקינג ופרסומות בעמודי זהב, כתב העת העסקי של פורטלנד ובעיתונים אזוריים ספציפיים אחרים. כפי שצוין קודם לכן, ל- ABC יש כמות מספקת של עסקים ביום הראשון, עם זאת, יותר לקוחות טכנולוגיים פירושם יכולת לבצע עבודות רבות יותר לציבור.

ריצ'רד ישתתף בפגישות קבוצת הפורטלנד ונצ'ר וכן בפגישות בלתי פורמליות אחרות של חברות טכנולוגיה בכדי ליצור רשת עם חברות הטכנולוגיה השונות באזור. פעילויות רשת אלה יחד עם פרסומות בצורות מדיה מתאימות יאפשרו ל- ABC להגדיל בהתמדה את רשימת הלקוחות שלהן.

יתרון תחרותי

היתרון התחרותי של ABC יתבסס על שני גורמים, ניסיון והתמחות:

  • ניסיון. ריצ'רד מביא ל- ABC שלוש שנות עיסוק בדיני טכנולוגיה במשרד מוביל בפורטלנד. למוניטין יש משקל רב ותקופת הזמן של ריצ'רד משמעותה הרבה בקהילה המשפטית בפורטלנד ומושכת מאוד ללקוחות פוטנציאליים. בנוסף, מעבר למוניטין של עבודה בחברה נחשקת, העובדה ששלוש השנים שבילו סיפקו לריצ'רד לקוחות גדולים.
  • התמחות. כחברת בוטיק שמתרכזת בחברות טכנולוגיה, ABC נמצאת במצב רצוי מכיוון שמאגר הידע שלה ניכר, יחסית לחברות אחרות העוסקות במגוון רחב של משפטים.
תוכנית עסקית למשרד עורך דין

אסטרטגיית מכירות

אסטרטגיית המכירות של ABC תחל בחודשים חודשיים עד חמישה במטרה לשרת את קהל הלקוחות הקיים. היעדר הבאת לקוחות חדשים בתקופה זו הוא תכליתי, הוא מאפשר ל- ABC וללקוחות הקיימים ליצור מערכת יחסים חדשה ב- ABC, שונה מהקשר הקודם שלהם.

חודש שש יסמן את המאמץ המודע של ABC לייצר לקוחות חדשים. באמצעות טכניקות הרשת שהוזכרו בעבר, ריצ'רד, באמצעות תקשורת אישית, ישכנע לקוחות פוטנציאליים בערך של משרד עורכי דין בתחום הטכנולוגיה הבוטיקית, ובמיוחד את עומק הידע ואת תשומת הלב הקרובה שיקבל הלקוח בהתמודדות עם משרד קטן.

לגבי ארגוני האינטרס הציבורי, תהיה פחות אסטרטגיית מכירה, יותר בחירה בארגונים שריצ'רד רוצה לייצג. יש כל כך הרבה ארגוני אינטרס ציבורי נזקקים, כי ריצ'רד יצטרך לבחור את אלה שהוא רוצה לעזור להם.

תחזית מכירה

החודש הראשון יושקע בהקמת המשרד הביתי. זה יכלול הקמת המשרד, חדר ישיבות וכל ציוד המחשב. במהלך החודש הראשון ישרת ריצ'רד גם כמה לקוחות טכנולוגיים קיימים וכמה לקוחות בעלי עניין ציבורי. אנו מקרינים שאם נבזבז 1/3 מזמננו על לקוחות הטכנולוגיה, זה יסבסד מספיק את לקוחות האינטרס הציבורי, כך שנצטרך לכסות רק הוצאות תקורה.

עד חודש שש, ריצ'רד יתחיל לגייס פעיל לקוחות חדשים. בין חודש אחד לחמישה הוא ימשיך ברשת, אם כי לא יחפש לקוחות באופן פעיל. החל מחודש שבעה ואילך תחול עלייה קלה בלקוחות שנלקחו על הסיפון. תהיה עלייה קלה בלבד בכדי ליצור קשרים איתנים עם הלקוחות החדשים והקיימים. ריצ'רד יכיר את האפשרות לצמוח מהר מדי ולא יוכל להציע שירות איכותי זהה ללקוחותיו.

אבני דרך

ל- ABC יהיו כמה אבני דרך בשלב מוקדם:

  • השלמת תוכנית עסקית.
  • הקים משרד ביתי.
  • החודש הראשון לסבסוד הטכנולוגיה הכולל.

סיכום ניהול

משרד עורכי הדין ABC הוא תאגיד אורגון שהוקם ומנוהל על ידי ריצ'רד בלום. לריצ'רד תואר במדעי המדינה מאוניברסיטת קולורדו, בולדר ותואר שני באוניברסיטת לואיס וקלארק. בהיותו אצל לואיס וקלארק, ריצ'רד היה נשיא ארגון הסטודנטים לעניין ציבורי בבית הספר. באמצעות ארגון זה חיבב ריצ'רד את משפט האינטרס הציבורי. לאחר סיום הלימודים, ריצ'רד הלך לעבוד אצלנו במשך שלוש שנים בקבוצת ה- e אשר התמקדה בטכנולוגיה. תוך כדי עבודתו בקבוצה האלקטרונית, ריצ'רד עבד על סוגיות טכנולוגיות עם מספר ארגוני סטארט-אפ ידועים וחברות מבוססות.

אחת ההטבות שעבדו הייתה יכולתו לבצע עבודות פרו-בונו שנחשבו לדרישת שעות החיוב השנתיות הנדרשות שלו. ריצ'רד בילה זמן לא מבוטל עם 1000 חברים מאורגון וארגוני אינטרסים ציבוריים אחרים. אולם לאחר שלוש שנים, ריצ'רד חש מוגבל ורצה ליותר אוטונומיה. הוא החליט לעזוב ולהקים משרד משלו. ריצ'רד הצליח להביא מספר לא מבוטל מלקוחותיו למשרד החדש שלו, ועזר למעבר מעזיבת פרקטיקה מבוססת לתליית רעפים משלו ולהתחיל מחדש.

תוכנית כוח אדם

הצוות יורכב מריצ'רד העובד במשרה מלאה. בנוסף לריצ'רד, מזכיר במשרה חלקית ועורך דין במשרה חלקית יצטרפו ל- ABC עד חודש חודשיים. חודש רביעי יביא ל- ABC פקיד חוק, ופקיד שני השני עד חודש שמונה.

מאמרים אחרונים

ניווט מהיר

תפריט נגישות